Otin Ihkun naruun seuraamaan kentän tapahtumia. Ropsu oli suorittamassa liikkeitä, ja Ihku yritti kaukaa kutsua sitä leikkiin. Kun Ropsu yllättäen ei tullut, penne kääntyi pian mua kohden "Alaks sä sit mua? Jihuu!" Naksuttelin kontaktista, peruasennosta ja liikkeillelähdöistä. Seurautinkin penneä toistakymmentä askelta putkeen. Ja koko ajan se oli superinnoissaan! Olisin jatkanut vaikka yöhön asti, mutta onneksi Sari käski mun lopettaa ajoissa... ;)

Kakkososuudella otin Ihkun leikkimään. Myös Jurri ja Troippe olivat kentällä samaan aikaan. Aloitin varovasti namipalkalla, mutta otettuani lelun vain esiin, Iippa kävi siihen kiinni kuin sika limppuun. Ellulta saamani karvakaulus oli loistava! Alkuun leikitin sitä Jennyltä saamieni ohjeiden mukaan, ja vauhtia piisasi. Kun yritin rytmittää leikkiä yhdellä lelulla niin, että saisin palkattua lelulla kontaktista, se ei oikein onnistunut, kun en saanut penneä kunnolla irti ja se vain loikki mun päälleni... Ja kuntokin alkoi pettää... siis mulla.... No kivaa oli!

Välissä otin Uldankin kentälle leikkimään. Mitään treeniä en kuitenkaan ottanut, sillä sen motivaatiolle on parasta, kun en turhaan hinkuta asioita.

Kolmannen osuuden aikana kentälle oli tullut vieraita koirakkoja, ja nyt Ihku selvästi paineistui niistä. Naksuttelin kuten alussakin kontaktista ja seuraamisesta ja yritin päästä lähemmäs noita outoja koirakkoja. Treeni sujui hyvin, mutta selvästi penne tarvii aikaa, jotta voisi keskittyä, kun vieraita koiria saapuu paikalle.

Loppuun otin vielä ruutusession. 5 lähetystä ruutuun eri suunnista. Kaikki olivat loistavia. ja hauskaa oli huomata, että saan pennun johdatettua ruudusta pois, vaikka namit olivatkin siellä. Viimeisellä kerralla se tosin karkasi just ennen lähetystä :) Mutta vauhti oli sikakova, ja nyt kaikilla kerroilla suoraan ruudun keskustaan! Ja viimeinen oli vielä vaikeampi, sillä Marika vei ruoan ruutuun enkä minä Ihkun kanssa.

Kivat treenit. Kiitos avustajille!