Olen testaillut viikonlopun oppeja ja olen todella tyytyväinen! Ihkun noudot ovat nyt täydellisen hienoja, kun olen yhdistänyt ne puun kiertoon. Nyt myös ilman kiertoa noudoissa on vauhtia ja voimaa. Toki pikku pakkasetkin pistävät poropoikaan vauhtia, mutta sama sen väliä, mikä edistymiseen on syynä!

Kotona tunnarin vauhti on kasvanut jo sellaiseksi, että pelottaa unohtaako koira nenän käytön, mutta ainakin toistaiseksi työskentely on ollut riehakasta, mutta silti tarkkaa. Wow!Pusu

Täyskäännöksissä olen käyttänyt Riitalta saamaani istumisneuvoa, mutta myös Hagströmin seisomisapua testailin, ja molemmat toimivat!

Ja nyt olen siis keskittynyt hitaan seuruun paikan vahvistamiseen ja se on kyllä hieno. Ei enää lainkaan edistämistä vaan koira keskittyy hienosti. Ensi viikolla rupean yhdistelemään eri tempoja keskenään enemmän.

Nykyisin on ihan mieletöntä treenailla tuon pikku paholaisen kanssa. Se on uskomattoman innokas ja siitä huolimatta tarkka. Ja oppii ihan supernopeasti kaiken uuden mitä sille esittelen. Ehkä olen tässä vuosien saatossa oppinut kouluttamisesta jotain... siis minä ihan ittekin! Ja siitä suurkiitos kaikille kanssakouluttajille! Erityisesti Sarille!!!!