Eilen Outi tallasi Ihkulle keraalijäljen, jolla oli pituutta n. 1300 askelta, esineitä oli 4 + loppukippa ja kulmia 7. Jälki vanheni vajaa 2h. Hirveä tuuli ja vettä ilmassa, mutta hienosti meni!

Otettiin oikein virallisesti ilmottautumiset ja sirunluennat ja mulla oli jopa huomioliivi päällä, jotta asu olisi normista poikkeava. Tää olikin hyvä... sillä Ihku pelkäs mua, kun mulla oli ko. liivi päällä ja se liiskaantui autossa takatilan seinään, kun kävin sitä hakemassa... Hönö!

Mutta itse jälki siis sujui tosi hienosti! Alkusuora ja esineilmaisut aika hienot. Kulmissa oli lievää yliajoa (kuulemma alkuun 2 koiranmittaa, mutta lopussa n. 1 mitta), mutta kulmat löytyivät. Muutamassa kohdassa tarkastelua sivuille aika paljon ja kahdesti linnut nostivat Ihkun nenän ylös. Kerran myyrä sattui jäljelle, mutta Ipana lopetti metsästyksen Outin karjaisuun ja jatkoi tästä itse. Sen jälkeen hieman epävarmuutta ilmassa, mutta loppua kohden varmuus palasi jäseniin. Lopussa vastatuulisuoralla hieman nenän nousua maasta, mutta muutoin työstö oli matalaa ja tasaista. Kerran liinankorjaustilanteessa Ihku nousi seisomaan, mutta uusittuna pysyi hyvin maassa.

Ihanaa! Olin niin onnesta soikea, kun harjoitus meni hyvin! Jotain sentään olen saanut koissulle opetettua! Kiitos Outi! Tämä kenraaliharjoitus oli mahtavaa! Nyt yritämme parhaamme lauantaina, mutta vaikka kaikki ei menisikään nappiin, nyt tiedän, että mahdollisuudet onnistumiseen ovat kuitenkin olemassa!