Jep. Tänään aloitettiin viimeinen kanakurssi Jaanan ja Tommyn kärsivällisessä huomassa...

Ja mä olin varmaan eka, joka hajos ihan täysin... Ja sorruin vain itsesääliin ja syyttelemään lyhyyttäni ja keksimään kaikenmaailman tekosyitä, miksen onnistu... Voi... sanomatta jätän, jotta mikä!

Jep. Nyt olen yrittänyt oikeasti suunnitella, mitä teen huomenna. Ihan sairaan vaikeaa, sillä mun kanat on niin erilaisia keskenään (niin kuin kaikilla muillakin!!!)... ja mä oon vaan niin.... tyhmä ja osaamaton... ja HUONOMUISTINEN! En kluitenkaan muista, mitä pitää tehdä minkäkin kanan kanssa... ja huomioin ihan vääriä asioita.... ja mun videokameran laturikin on v...ttu hukassa, ja mä en vaan ala!!!

Auuuts! Tosi aikuismaista käytöstä... Oon NLP:n tarpeessa! Mutta pakko jatkaa huomenna! Ja oikeasti täytyy nyt yrittää keskittyä oleelliseen... njoka on jotain,  mikä mulla on ihan hukassa.... Byhyyy!