Olen nyt systemaattisesti antanut Ihkun tarjota perusasentoa, kun itse otan "toko-ryhdin". Tätä olen tehnyt sekä lenkillä että kotona ruoan annon yhteydessä. Etenkin ruokailun tiimoilta tilanne on ollut ajoittain varsin mielenkiintoista...

Eilen aamulla Ihku makasi ruokakaapin edessä, kun minä seisoin olkkarissa. Makasi vain ja aivan hipihiljaa... Keskeytin harjoituksen hetkeksi ja jatkoin omia aamupuuhastelujani ja koitin uudestaan viiden minuutin kuluttua. Tällä kertaa Ihku päätti seistä keittiössä... kuola vain valui ja katse oli anova. Olin kuitenkin tiukkana ja vajaan minuutin odottamisen jälkeen hain kahvia ja jatkoin aamutoimiani. Seuraavan yrityksen tullen Ihku päätti vaihtaa strategiaa ja lähti varovasti minua kohden ja vauhtiaan matkalla kiihdyttäen se loikkasi perusasentoon! Hieno sesse! Tämän suuren ajatusmyrskyn jälkeen jotain on tapahtunut, sillä seuraavilla ruokintakerroilla Ipana on sujahtanut jo aika vauhdilla sivulleni, kun oikaisen ruotoni! :)