Jeps. Nyt on testattu kovaa leikittämistä, mutta sen yhdistäminen tottiksen tekemiseen onkin hiukan haastavaa. Sunnuntain iltatreeneissä huomasin Ihkun taas väistävän, kun mä olen niin aktiivinen. Auuuh! Mutta ruoalla homma näytti kuitenkin toimivan...

Mietin ja pohdin tilannetta taas yön läpeensä (ai mäkömukaotantänhiukanvakavasti!?) ja maanantai-aamulla sotasuunnitelma alkoi hahmottua. Eli nyt mun täytyy olla hiukan jämerämpi ja vain laittaa koira ansaitsemaan vahvisteensa. Sikäli hauskaa, että kun vain päätin tämän mielessäni, Ihkussa tapahtui selvä muutos ja luimistelut yms. jäivät heti pois. Se siis osaa lukea mun ajatuksiani!

Maanantaina treenasin täysin hypoglykemisena hetken Niihamassa. Yhdistin nami- ja lelupalkan ja vaadin het alusta kunnon seuraamista. Ja kyllähän se sujui. Jopa piilon kierrot onnistuivat ilman minkäänlaista tehtävänannon kyseenalaistamista. Eli kivat treenit, vaikka mulla meinaskin taju lähteä nälän takia (oli hieman kiirus päivä ja päivälliseksi ehdin nauttia mignon-munan juuri treenien alussa...)

Iltaruoalla otin sisällä kaket, metallinoudon ja pätkän seuraamista ja kaikki sujui hyvässä vireessä, kun olin vain päättänyt, että ruoka tulee vasta koko pitkän session jälkeen. Uskomatonta! Ja aamuruoalla otin vastaavasti kahden noutokapulan noutoa olkkarissa. Koska luovutuksessa oli hiukan ongelmia uusin molemmat noudot kokonaisina liikkeinä ja vasta kun nämä onnistuivat hyvin, koira sai murkinansa.

Jep. Täytyy nyt oikeasti miettiä, kuinka rakennan treenit jatkossa - häiriötreeniä, osatreeniä ja kokonaisuuksia - kaikkia pitäisi tehdä tasaisesti!